seekg(0,ios_base::end)?
(prestaro za odgovor)
Chupo
2012-10-23 00:59:45 UTC
Ocekivao sam da cu, ako otvorim ifstream pa se s

seekg(0,ios_base::end)

pozicioniram na kraj, s tellg() dobiti vrijednost za jedan manju od
velicine file-a u byte-ovima, ali se dobiva puna velicina file-a. Da li
to znaci da je na kraju null terminator? Ne mogu to nigdje naci
dokumentirano.

I jos jedna stvar, na

http://www.cplusplus.com/doc/tutorial/files/

kaze da tellg() vraca 'a value of the member type pos_type, which is an
integer data type representing the current position of the get stream
pointer' ali tellg()+1 izbacuje gresku:

error C2666: 'std::fpos<_Statetype>::operator +' : 2 overloads have
similar conversions

pa moram napraviti casting:

(int)infile.tellg()+1

Koja su to 2 overload-a zbog koji se mora napraviti casting?
Chupo
Chupo
2012-10-23 04:38:33 UTC
Post by Chupo
Da li
to znaci da je na kraju null terminator?
OK, zanemariti prvi dio pitanja. Promaknulo mi je: 'An integral value
of type streampos with the *number of characters* between the beginning
of the input sequence and the current position.'.
Chupo
Chupo
2012-10-23 10:27:44 UTC
Zar je to vazno? Vrlo vjerojatno operator + prima pos_type pa ga to muci.
Ma nije ali to je valjda ko neki blazi oblik OCD-a :-) Kad mi izbaci
neku gresku, zacas imam otvoreno 20-30 TAB-ova s textovima od kojih
vecina nema veze s onim sta radim a niti s jezikom u kojem je kod :-))
BTW, inace mozes pogledati i source za tellg() pa vidis :)
Ne zelim niti pomisljati kud bi me to moglo odvuci :-))
Chupo
Bruno Babic
2012-10-23 10:31:52 UTC
Post by Chupo
Ne zelim niti pomisljati kud bi me to moglo odvuci :-))
Mozda te to odvuce da napravis neki novi programski jezik koji ce biti
doista savrsen? :)
--
bbabic(a)globalnet.hr
2b||!2b?
Chupo
2012-10-23 11:21:29 UTC
Post by Bruno Babic
Mozda te to odvuce da napravis neki novi programski jezik koji ce biti
doista savrsen? :)
Bas sam neki dan razmisljao u kojem bi se free IDE-u mogla *uz najmanje
muke* napraviti Windows GUI aplikacija koja ne zahtijeva runtime
library-je i koji rezultira s minimalnim .exe-om, a da je jezik
dovoljno flexibilan, da IDE podrzava autocomplete i da je sve dobro
dokumentirano. Ako ides raditi u VS Express-u i ako hoces nesta
napraviti bez prevelikih komplikacija i koristiti vizualne alate, moras
koristiti .NET a to ne radi bez runtime library-ja - Win32 API je
gnjavaza gdje se ne mozes koncentrirati na program, MFC i sve te
library-je osjecam ko neku sjenu koja mi zaklanja misli :-))

Delphi je OK ali je skup, Qt nisam isprobao - trebao bi biti OK ali
vidim da uz svaki program moras distribuirati i source a frend kaze da
se ne moze poceti programirati a da se oslonis samo na autocomplete i
context sensitive help. Mozda bi trebao isprobati Lazarus koji bi
trebao biti free Delphi a oduvijek sam volio Turbo Pascal - slijedeci
put kad cu nesta raditi mozda instaliram bas Lazarus.

Medjutim, niti jedan IDE/compiler u kojem se uz koristenje vizualnog
designer-a moze napraviti Win aplikacija u brzom i kompaktnom .exe-u se
ne moze mjeriti s PureBasic-om!!

http://www.purebasic.com/

Ako otprije znas ista o programiranju, mozes ga samo instalirati i
poceti programirati. Ima dobrar autocomplete i odlican context
sensitive help s hrpom primjera, u .exe mozes ubaciti i resurse tako da
se aplikacija moze distribuirati ko jedan file, .exe je nestvarno
kompaktan - full screen aplikacija od par ekrana koda, a u koju sam
ukompajlirao i sprite-ove je rezultirala s .exe-om od 7 KB!! Windows
form aplikacija s par formi, menuima i kodom zauzima 25-30 KB!! Osim
toga je generirani kod *jako* brz a moze se koristiti i inline
assebmler. Ima i strukture i pointere, mogu se pozivati Win API
funkcije i .dll-ovi i uz sve to dozivotna licenca kosta samo 500 kn a s
free verzijom mozes kompajlirati programe do 1000 linija i ne mozes
koristiti .dll-ove.

Volio bih da mi neko da primjer IDE-a u kojem se moze brze i
elegantnije napraviti aplikacija s Win kontrolama koja se moze
distribuirati u jednom .exe-u od par KB a da je generirani kod tako brz
ko kad se skompajlira s PureBasic-om. Ako nisi, probaj ga instalirati
pa pokreni nekoliko od par desetaka sample programa.
Chupo
natko
2012-10-23 12:13:05 UTC
Post by Chupo
Post by Bruno Babic
[...]
Ako ti IDE out of the box nije dovoljno dobar, imaš VisualAssistX.
Post by Chupo
[...]
Ne vidim što bi moglo biti fleksibilnije od Win32 API?
Win32 API je možda gnjavaža ako ga ne znaš koristiti.
MFC olakšava stvari, ali leži na API-u. Ne razumijem što je sjena koja ti zaklanja misli.
Možda ti WTL baca manju sjenu?
Probaj wxWidgets, ali ni to nije neka velika sreća. Ako ciljaš samo Windows OS, vjerujem da su C#, ili C++ (sa bilo kojim libraryem) dovoljno fleksibilni za sve. Čak možeš kombinirati, GUI u C#, low level stvari u C++.
Post by Chupo
Delphi je OK ali je skup, Qt nisam isprobao - trebao bi biti OK ali
Što znači da je Delphi skup?
Post by Chupo
[...]
Zašto ne?
Post by Chupo
[...]
Da, dobio si exe od 7kB, ali jesi li pogledao dependency od tog exe-a?
Kako će ti asm pomoći u GUI-u??
Btw, u C++ više nema inline asm-a za x64.
Generirani kod je brz i od C#, i od C++. C++ je nešto brži, ali za GUI je to nebitno.
Post by Chupo
[...]
Sam si naveo dosta toga, ali si istovremeno prekrižio sve. Win32 ti je gnjavaža, MFC sjena, itd...
Po meni takvo obrazloženje ne drži vodu.
Chupo
2012-10-23 22:30:58 UTC
Post by natko
Ako ti IDE out of the box nije dovoljno dobar, imaš VisualAssistX.
Dobar mi je IDE od Visual Studia ali to sve kosta. Recimo trenutno
radim file converter kojeg sam spomenuo u thread-u na
comp.programiranje - da ga radim za sebe bi vjerojatno napravio command
line applikaciju ali ga mislim dati ljudima s foruma kojima ce taj
konverter i stvarno koristiti (meni on ustvari niti ne treba jer imam
samo jedan file kojeg bi s njim mogo konvertirati, ali neki ljudi imaju
na stotine file-ova koje im novije verzije programa vise ne citaju).

Neki od ljudi s foruma vjerojatno nisu nikad koristili command line
aplikaciju. Ako ga napravim u C++ kao Windows Form App, neki ga nece
moci pokrenuti jer nece znati ili htjeti instalirati .NET framework.

Osim toga, da li je uopce legalno napraviti program u VS Express i
negdje ga upload-ati kao freeware? Sta ako necu vise imati vremena za
update programa pa bi source htio dati ljudima nek neko ubaci nove
opcije, a VS Express licenca izricito zabranjuje distribuiranje sourcea
od programa kojeg je neko napisao!!??

Znaci, VS u takvom i slicnim slucajevima nije opcija za nekog tko ne
zivi od programiranja pa da mu se isplati kupiti licencu od Visual
Studia. BTW, da li je legalno kad bi neko - tko npr. na poslu radi na
kompjuterima na kojima je instaliran Visual Studio licenciran na
vlasnika kompanije u kojoj radi - uz dopustenje poslodavca da
kompjutere za svoje potrebe koristi van radnog vremena, u firmi
skompajlirao VS projekt pa taj .exe distribuirao kao freeware? Tj. da
li se .exe skompajliran s EXpress verzijom razlikuje od .exe-a
skompajliranog s licenciranom verzijom? Nisam nikad probao isti
solution skompjalirati na licencirani i Express verziji pa napraviti
file compare.
Post by natko
[...]
Kad sam spomenuo 'sjenu', mislo sam na osjecaj u smislu ko kad bi npr.
izgubio dokumente, a moras napraviti nesta gdje treba biti koncentriran
i fokusiran. Tako i svi ti library-ji koji sluze samo da bi na ekranu
prikazao prozor i kontrole, samo odvlace paznju od onog sta se ustvari
radi, i uz takav pristup veliki dio vremena (i koncentracije) odlazi na
stvari koje su u odredjenim slucajevima sporedna stvar.

U PureBasic-u npr. mozes program raditi skoro bez da razmisljas o bilo
cemu osim o samom algoritmu kojeg zelis isprogramirati, mozes ga raditi
ko da radis command line apliakciju i u par sekundi dodati da se onda
skompaljira u aplikaciju s Windows UI-om. Netko tko ima samo osnovno
znanje iz programiranja ce nakon prvog pokretanja PureBasic-a vec nakon
par minuta imati .exe od Win aplikacije koja radi bez da zahtijeva
instaliranje bilo kakvih dodatnih library-ja. S druge strane, uz
koristenje naprednijih stvar se mogu napraviti cuda, dovoljno je malo
pogledati source-ove od ljudi na forumu pa da se vidi koja je snaga i
flexibilnost PureBasic-a.
Post by natko
[...]
To svakako, ali ostaje sve ovo sta sam ranije naveo.
Post by natko
Post by Chupo
Delphi je OK ali je skup, Qt nisam isprobao - trebao bi biti OK ali
Što znači da je Delphi skup?
Znaci da se ne isplati kupovati nekome tko tu i tamo zeli napraviti
neku free aplikaciju a inace mu programiranje nije izvor zarade.
Post by natko
Post by Chupo
Medjutim, niti jedan IDE/compiler u kojem se uz koristenje vizualnog
designer-a moze napraviti Win aplikacija u brzom i kompaktnom .exe-u se
ne moze mjeriti s PureBasic-om!!
Zašto ne?
U kojem jos IDE-u ce svatko tko je bar jednom u zivotu napravio neki
program, vec za 5 minuta nakon prve instalacije imati jednostavnu Win
aplikaciju koja radi i koja ne zahtijeva instaliranje nikakvih dodatnih
library-ja niti runtime-ova, a da je generirani kod tako brz i da
aplikacija (onima koji koriste druge alate) izgleda ko da je u izradu
potroseno najmanje sat-dva?
Post by natko
Da, dobio si exe od 7kB, ali jesi li pogledao dependency od tog exe-a?
Evo screenshot primjera treeview-a iz jednog od sample-ova i nekih
dependecies-a:

Ali kakve to ima veze - bitno je da ne treba instalirati nista
dodatnoga, ako treba - nek .exe ovisi o svakom .dll-u u Windows System,
samo nek radi.
Post by natko
Kako će ti asm pomoći u GUI-u??
Pa GUI sluzi samo da bi se program lakse koristio - ne radim ja GUI
nego mi GUI treba da bi neko ko prvi put vidi PC mogo otvoriti file i
stisnuti gumb za generiranje novog file-a. A za ono sta program je
mogucnost inline-a uvijek dobro dosla. Evo recimo primjer gdje je s par
naredbi u assembleru, izvrsavanje programa skraceno na 50%:

http://purebasic.fr/english/viewtopic.php?p=380017#p380017

Ali to nije tako zanimljiv primjer, to je sad prvo na sta sam naiso,
ima par primjera bas na tom forumu koje se ispalati prouciti - kad ih
pronadjem cu poslati link.
Post by natko
Btw, u C++ više nema inline asm-a za x64.
Generirani kod je brz i od C#, i od C++. C++ je nešto brži, ali za GUI je to nebitno.
Ali je bitno ako ti GUI treba samo na bi nesta pokrenuo, pa nije isto
ako se pathfinding rutina izvrsava 20 minuta ili npr. 8 minuta. Ili za
svaki program raditi command line pa onda neki GUI Wrapper?
Post by natko
Sam si naveo dosta toga, ali si istovremeno prekrižio sve. Win32 ti je gnjavaža, MFC sjena, itd...
Po meni takvo obrazloženje ne drži vodu.
To je zato jer ti sve to promatras iz perspektive programera. A meni je
vazno da kad mi nesta zatreba, to mogu napraviti bez da vise od 10%
razmisljanja trosim na stvari koje nisu vezane uz implementaciju
algoritma koji radi ono zbog cega sam uopcce krenuo program pisati.
Nekad mi je recimo jednostavnije pokrenuti VPython pa, uz help,
napisati par linija koda i nekome nesta vizualizirati na taj nacin,
nego da uzmem papir i olovku pa idem to nacrtati na papiru. Neko ce
mozda z aistu svrhu pokrenuto POV-Ray, a neko ce uzeti papir i olovku.

Evo onda konkretno pitanje:

Znaci, zelim napraviti binary file konverter kojega bi mogli koristiti
ljudi koji o kompjuterima znaju malo i nista (dovoljno je da znaju u
USB ustekati GPS uredjaj i pokrenuti program). Prema tome, program mora
imati GUI, mora biti kompaktan (bilo bi glupo da je programcic za
konveritanje veci od programa koji se isporucuje s uredjajem, a koji u
470 KB ima hrpu opcija za prikaz ruta na Google Maps, exportiranje u
razne formate, filtriranje podataka itd., ne smije zahtjevati
instaliranje 200 megabyte-nih runtime-ova, IDE u kojem ce biti
napravljen mora biti free, a licenca mora dozvoljavati i distribuciju
source-a od programa kojeg napisem tako da razvoj - ako ja necu imati
vremena - moze nastaviti i neko drugi. I naravno, glavno je da u tom
jeziku/IDE-u covjek moze poceti pisati odma - bez da najprije proucava
neke library-je, .dll-ove, systemske API-je i slicno. Za sad mi se cini
da se jedino PureBasic najbolje uklapa u sve navedeno.
Chupo
Melzzzzz
2012-10-24 00:49:48 UTC
Svakako. Ne samo freeware nego mozes i prodavati ;)
natko
2012-10-24 06:36:57 UTC
Post by Chupo
Post by natko
Ako ti IDE out of the box nije dovoljno dobar, imaš VisualAssistX.
Dobar mi je IDE od Visual Studia ali to sve kosta. Recimo trenutno
Ali i računalo košta, zar ne? U biti, ništa nije besplatno.
Uostalom, tko kaže da moraš koristiti VS? Uzmi notepad i mingw.
Post by Chupo
[...]
Da je nekome to jako bitno, platio bi da mu se napravi taj konverter.
Post by Chupo
Neki od ljudi s foruma vjerojatno nisu nikad koristili command line
aplikaciju. Ako ga napravim u C++ kao Windows Form App, neki ga nece
moci pokrenuti jer nece znati ili htjeti instalirati .NET framework.
Na ovoj grupi ćeš teško naći takve.
Post by Chupo
[...]
Kojom metodom utvrđuješ koja aplikacija je korištenja za tipkanje sourcea?
Post by Chupo
[...]
Ne znam, ali nekako mi se čini da nema smisla razvijati 2 različita kompajlera zbog 2 različita IDE-a.
Post by Chupo
Post by natko
[...]
Prvo sjena, sad dokumenti... :-))))
Možeš li objasniti kako ti library odvlači pažnju? Library postoji da bi ti olakšao posao, zar ne?
Post by Chupo
[...]
Ako je tako, zašto ne koristiš samo PureBasic onda?
Post by Chupo
Post by natko
[...]
U redu, to je tvoje mišljenje.
Post by Chupo
Post by natko
Post by Chupo
[...]
Nije ni PC besplatan, kao ni Windowsi, itd... To mi više zvuči kao trollanje.
Post by Chupo
Post by natko
Post by Chupo
[...]
Mislim da u svakom.
Koji si koristio, a da nije dovoljno brz?
Post by natko
Da, dobio si exe od 7kB, ali jesi li pogledao dependency od tog exe-a?
Evo screenshot primjera treeview-a iz jednog od sample-ova i nekih
http://imageshack.us/a/img547/2584/purebasicdependencies.png
Ali kakve to ima veze - bitno je da ne treba instalirati nista
Ima veze. Netko je morao instalirati sve te dependency-e, da bi tvoja aplikacija mogla raditi.
A ti sad radiš dramu oko library-a koji se zove 'pero' i služi za što god...
Post by natko
[...]
Koliko ja vidim to nema nikakvog smisla. Ako koristiš trigonometrijske funkcije, kompajler će ionako koristiti iste te instrukcije.
Po meni je to gubljenje vremena.
Asembler ima smisla ako kompajler ne koristi SIMD instrukcije tamo gdje može. SSE, SSE2, itd...
Post by natko
[...]
Kakve veze ima taj "pathfinding" sa GUI-em????
Post by natko
[...]
Najbolje bi bilo da se samo napravi bez razmišljanja.
Post by Chupo
[...]
Još uvijek ne vidim tko ti brani da koristiš PureBasic?

Nemam se namjeru prepucavati i sl, ali mislim da si troll...

EOD
Chupo
2012-10-24 07:14:26 UTC
Post by natko
Ali i računalo košta, zar ne? U biti, ništa nije besplatno.
Uostalom, tko kaže da moraš koristiti VS? Uzmi notepad i mingw.
Tako bi onda mogo i ukucati .exe direktno u hex-u. Inace sam nekad (a
vjerujem da bi mogo i sad) krace programe (od 30-40 byte-ova) za Z80
pisao bez disassembler-a, direktno u hex-u.
Post by natko
Da je nekome to jako bitno, platio bi da mu se napravi taj konverter.
To sigurno. Medjutim, kada ljudima konverter dam besplatno, mnogi ce ga
koristiti. Ako pogledas na USGlobalSat forum, tehnicka sluzba mi je vec
sad (prije nego sam konverter napravio), zahvalila na informacijama
koje sam im dao u vezi *njihovih* proizvoda (sta software-a, sta
hardware-a).
Post by natko
Na ovoj grupi ćeš teško naći takve.
Na ovoj grupi nisam ni trazio ljude koji ne znaju instalirati runtime
library nego sam na doso na grupu gdje ljudi znaju odgovre na pitanja
na koja ih ja (trenutno) ne znam.
Post by natko
Kojom metodom utvrđuješ koja aplikacija je korištenja za tipkanje sourcea?
Ne znam da li VS u .exe osim koda ubacuje i jos kakav scramble-ani
metadata (recimo licencu od compiler-a) - ti si siguran da ga ne
ubacuje?
Post by natko
Prvo sjena, sad dokumenti... :-))))
Možeš li objasniti kako ti library odvlači pažnju? Library postoji da bi ti olakšao posao, zar ne?
Recimo ako bi prozor otvarao s Win API-jem, sigurno da se na sam
program ne mogu koncentrirati kao u nekom IDE-u gdje se s formama i
kontrolama radi ko npr. u VS Win Form App.
Post by natko
Ako je tako, zašto ne koristiš samo PureBasic onda?
I sam se to pitam :-)
Post by natko
Post by Chupo
[...]
VB npr. generira dosta sporiji kod a da bi se napravio program koji ima
isti input i output treba potrositi puno vise vremena na ucenje i samu
izradu. A da ne govorim o Full screen DirectX aplikacijama.
Post by natko
Ima veze. Netko je morao instalirati sve te dependency-e, da bi tvoja aplikacija mogla raditi.
A ti sad radiš dramu oko library-a koji se zove 'pero' i služi za što god...
Kome sam god dosad dao .exe skompajliran u PureBasic-u, nije morao
napraviti nista osim dvaput kliknuti na ikonicu.
Post by natko
Post by Chupo
[...]
Tvoje misljenje, na forumu od Purebasic-a ima dosta primjera gdje su uz
koristenje manjeg bloka inline assemblera postignuta ubrzanja za red
velicine i vise. Ima tamo dosta vrhunskih programera koji ne vjerujem
da bi bezveze koristili nesta sta nema smisla. Svaki se od tih programa
moze benchmark-irati a u dosta je slucajeva to i napravljeno.
Post by natko
Kakve veze ima taj "pathfinding" sa GUI-em????
Pitao si kako ce mi inline asm pomoci u GUI-u. Odgovorio sam da u GUI-u
nikako nego da inline asm sluzi da bi se napisali kriticni dijelovi
processorski zahtjevnih alogiritama i kao primjer sam dao pathfinding.
Post by natko
Još uvijek ne vidim tko ti brani da koristiš PureBasic?
Mozda cu konverter na kraju i napraviti u PureBasic-u. Trenutno dok jos
odgonetavam file format sam u svrhu testiranja uzeo C++ a dok sve skupa
proradi cu u PB to napisati za 5 puta manje vremena nego u VS.

Ali moje je pitanje bilo u kojim bi jos IDE-ima neko mogo nesta
napraviti uz tako strmu krivulju ucenja, uz tako malo ulozenog vremena,
i dobiti komapktan .exe koji ne zahtijeva da se na PC instalira jos
nesta dodatno da bi on radio. Jer isprobao sam dosta IDE-a i ne mogu
reci da znam za jos neki koji bi se mogo usporediti po kriterijima koje
sam naveo. Naravno da to ne znaci da kazem da je PB *apsolutno* bolji
od ostalih IDE-a - sve ima svoju namjenu.
Post by natko
Nemam se namjeru prepucavati i sl, ali mislim da si troll...
EOD
Suits me. Mislim da ce najjednostavnije biti da me stavis u filter.
Chupo
Zeljko Vrba
2012-10-24 08:21:52 UTC
Post by Chupo
Post by natko
[...]
Aha, znaci priznajes da IDE TEBI stedi vrijeme i trud, ali ne bi platio za
vrijeme koji su DRUGI potrosili da naprave alat koji tebi olaksava posao. Ma
super. (A notepad+mingw su svjetlosnim godinama dalje od hex editora. Ili
sigurno vec znas sve detalje PECOFF file formata da mozes utipkavati EXE u
hexeditoru?)
Post by Chupo
Post by natko
[...]
???????
Post by Chupo
Ne znam da li VS u .exe osim koda ubacuje i jos kakav scramble-ani
metadata (recimo licencu od compiler-a) - ti si siguran da ga ne
ubacuje?
Procitaj licencu.
Dunno.
Zeljko Vrba
2012-10-24 08:01:06 UTC
Post by Chupo
Dobar mi je IDE od Visual Studia ali to sve kosta. Recimo trenutno
Kolko para, tolko muzike. Imas VS Express.
Post by Chupo
Neki od ljudi s foruma vjerojatno nisu nikad koristili command line
aplikaciju. Ako ga napravim u C++ kao Windows Form App, neki ga nece
moci pokrenuti jer nece znati ili htjeti instalirati .NET framework.
Joj, jadni korisnici, morat ce naucit nesto. Uostalom, instaliranje svakog
utlity programa i pripadajucih dependencyja je tradeoff izmedju

1) Potrebnog vremena za instaliranje programa i dependencyja
2) Vremena kojeg program dugorocno ustedi.

Pa nek svatko sam odluci.
Post by Chupo
Osim toga, da li je uopce legalno napraviti program u VS Express i
negdje ga upload-ati kao freeware? Sta ako necu vise imati vremena za
Prilikom instalacije ce ti installer prikazati licencu, pa ju za promjenu
jednom i procitaj umjesto da samo slijepo kliknes na "Accept". Je, dosadna
je i dugacka, sto je direktna posljedica milion ovakvih pitanja od 10 miliona
razlicitih korisnika.
Post by Chupo
Znaci, VS u takvom i slicnim slucajevima nije opcija za nekog tko ne
zivi od programiranja pa da mu se isplati kupiti licencu od Visual
Tvoj zakljucak je utemeljen na nagadjanjima. Express edition je namijenjen
upravo hobistima.
Post by Chupo
Studia. BTW, da li je legalno kad bi neko - tko npr. na poslu radi na
kompjuterima na kojima je instaliran Visual Studio licenciran na
Read the fucking license ako ti vec nije dovoljna skracena verzija u
marketinskim materijalima od Microsofta.
Post by Chupo
[...]
?????????
Post by Chupo
U PureBasic-u npr. mozes program raditi skoro bez da razmisljas o bilo
Cini se da si nasao svoju idealnu programsku okolinu; nije mi jasno zasto
tolko filozofiras o tome kak nis drugo ne valja ("ne valja" = "nije kao
PureBasic"). Koristi PureBasic i basta.
Post by Chupo
Pa GUI sluzi samo da bi se program lakse koristio - ne radim ja GUI
nego mi GUI treba da bi neko ko prvi put vidi PC mogo otvoriti file i
stisnuti gumb za generiranje novog file-a. A za ono sta program je
Daj molim te, netko tko prvi put vidi PC nece koristit aplikaciju za
konvertiranje fajl formata. I otkud ti uopce ideja da netko tko prvi
put vidi PC zna koristiti osnovne elemente GUIja? Spusti se na zemlju.
Post by Chupo
mogucnost inline-a uvijek dobro dosla. Evo recimo primjer gdje je s par
Zasto ti je bitno vrijeme izvrsavanja programa? 1s ili 1ms za jedan fajl;
korisniku je svejedno. Ionako ce vecina vremena bit potrosena na disk IO.
Post by Chupo
svaki program raditi command line pa onda neki GUI Wrapper?
Zasto ne? A sigurno postoji mogucnost pozivanja DLL-ova pisanih u C-u
ili C++-u iz Pure Basica.
Post by Chupo
To je zato jer ti sve to promatras iz perspektive programera. A meni je
Joj vidi cuda, netko tko proizvodi software promatra stvar iz perspektive
koja dokazano vodi do upotrebljivog proizvoda.
Post by Chupo
vazno da kad mi nesta zatreba, to mogu napraviti bez da vise od 10%
razmisljanja trosim na stvari koje nisu vezane uz implementaciju
algoritma koji radi ono zbog cega sam uopcce krenuo program pisati.
Pa nitko ti ne brani da GUI napises u basicu, a algoritme u C-u.
Post by Chupo
Znaci, zelim napraviti binary file konverter kojega bi mogli koristiti
ljudi koji o kompjuterima znaju malo i nista (dovoljno je da znaju u
USB ustekati GPS uredjaj i pokrenuti program). Prema tome, program mora
Dobro.
Post by Chupo
imati GUI, mora biti kompaktan (bilo bi glupo da je programcic za
konveritanje veci od programa koji se isporucuje s uredjajem, a koji u
Zasto bi to bilo glupo? Zasto bi velicina bila ikakav faktor nekome tko
ne zna nista o kompjuterima? Just a reality check.
Post by Chupo
razne formate, filtriranje podataka itd., ne smije zahtjevati
instaliranje 200 megabyte-nih runtime-ova
Zasto? AFAIK, .NET runtime je ukljucen cak od nekog SP-a za WinXP.
Post by Chupo
IDE u kojem ce biti
napravljen mora biti free,
Zasto, od kakvog je to znacenja za korisnika?
Post by Chupo
jeziku/IDE-u covjek moze poceti pisati odma - bez da najprije proucava
neke library-je, .dll-ove, systemske API-je i slicno.
Ali zasto, kakve to veze ima sa korisnicima, pa nece oni programirati?!
Post by Chupo
Za sad mi se cini
da se jedino PureBasic najbolje uklapa u sve navedeno.
Eto ti tvoj odgovor. Jedino mi nije jasno zasto trebas neciju "dozvolu"
da nastavis programirati u Pure Basicu i zasto uopce trazis nesto drugo.
Chupo
2012-10-24 13:10:34 UTC
Post by Zeljko Vrba
Cini se da si nasao svoju idealnu programsku okolinu; nije mi jasno zasto
tolko filozofiras o tome kak nis drugo ne valja ("ne valja" = "nije kao
PureBasic"). Koristi PureBasic i basta.
Reko sam: 'Naravno da to ne znaci da kazem da je PB *apsolutno* bolji
od ostalih IDE-a - sve ima svoju namjenu.'. Trazim jos slicnih IDE-ova
i volio bih znati za njih ako postoje. A nisam jedini koji ih trazi,
pitanje slicno ovome koje sam postavio je prilicno cesto:

http://tinyurl.com/8eodw7j

http://tinyurl.com/989sroc

Procitao sam odgovore na takvo ili slicno pitanje na dosta moderiranih
foruma i nigdje osim na nasim news-ima nisam naiso na nerazumijevanje a
kamoli na pljuvanje ili agresivan stav zbog takvog postavljnog pitanja.
Post by Zeljko Vrba
Daj molim te, netko tko prvi put vidi PC nece koristit aplikaciju za
konvertiranje fajl formata. I otkud ti uopce ideja da netko tko prvi
put vidi PC zna koristiti osnovne elemente GUIja? Spusti se na zemlju.
Neko ko zna koristiti program koji je dobio s GPS-om, znati ce
koristiti i moj program.

Iako zvuci nevjerojatno dosta ljudi na PC-u zna napraviti samo par
stvari. recimo naucili su ustekati fotoaparat u laptop i s aplikacijom
koju su dobili prebaciti slike pa ih pokazati susjedima, a na drugom
laptopu na kojem nije instalirana aplikacija koju su dobili s aparatom
se ne snalaze. Ima ih koji su naucili i da se slike mogu prebaciti i
bez instalirane aplikacije, ali kad nalete na laptop s iskljucenim
autorun-om, opet neznaju sta ce... Sta ce tek biti kad mu posaljem .exe
koji ce mu, ako nema odgovarajuci .NET izbaciti general exception.

Vise puta sam nekome, npr. porodicnim prijateljima koji zive na drugom
kontinentu, napravio kratak programcic koji im je trebao rijesiti neki
problem. Problem je bio vec i s pokretanjem programa, u .zip-u mu ne
mogu poslati .exe, s file sharing-a ga ne zna skinuti pa pronaci, ako
promijenim extenziju, ne zna ju promijeniti u .exe, ako .exe zarar-am,
nezna instalirati WinRAR, pa onda muke s remote desktop-om, port
forwarding-om, ... Na kraju sam slozio UltraVNC SC:

http://www.uvnc.com/downloads/single-click.html

slozio HTML za njegov download, i jedva preko mail-a objasnio kako da
ga skine i pokrene, a onda sam preko reverse konekcije mogo dobiti
remote desktop i pokazati mu sta treba napraviti.
Post by Zeljko Vrba
Post by Chupo
[...]
Za ovaj konkretan program mi nije ali ja nisam postavio pitanje u bezi
IDE-a kojeg bi koristio samo za ovaj konretan program, nego me zanima
opcenit odgovor tako da, dok cu raditi nesta drugo, znam koje postoje
opcije.
Post by Zeljko Vrba
Post by Chupo
svaki program raditi command line pa onda neki GUI Wrapper?
Zasto ne? A sigurno postoji mogucnost pozivanja DLL-ova pisanih u C-u
ili C++-u iz Pure Basica.
Da, ali... (da ne pisem dvaput, napisacu nize u odgovoru na zadnji dio
texta)
Post by Chupo
[...]
E, vidis, to je jedna od opcija.
Post by Zeljko Vrba
Post by Chupo
[...]
Meni smeta da program koji ima 1% funkcionalnosti od programa koji radi
s formatom za kojeg pisem konverter, zauzima vise od samog tog
programa.
Post by Zeljko Vrba
Post by Chupo
razne formate, filtriranje podataka itd., ne smije zahtjevati
instaliranje 200 megabyte-nih runtime-ova
Zasto? AFAIK, .NET runtime je ukljucen cak od nekog SP-a za WinXP.
Na mom laptopu s W XP SP3 nije bilo .NET-a 3.5 i bas kad sam frendu
htio pokazati neki program mi je izbacio exception. Naravno, u tom
trenutku nisam bio online a .NET nisam imao na stick-u, pa mu nisam
pokazao nista :-)
Post by Zeljko Vrba
Post by Chupo
IDE u kojem ce biti
napravljen mora biti free,
Zasto, od kakvog je to znacenja za korisnika?
Za njega od nikakvog ali je od znacenja za mene.
Post by Zeljko Vrba
Post by Chupo
jeziku/IDE-u covjek moze poceti pisati odma - bez da najprije proucava
neke library-je, .dll-ove, systemske API-je i slicno.
Ali zasto, kakve to veze ima sa korisnicima, pa nece oni programirati?!
Ti su zahtjevi zbog mene a ne zbog korisnika.
Post by Zeljko Vrba
Post by Chupo
[...]
Zato jer nemam licencu!! :-) A s nelicenciranom verzijom se ne mogu
koristiti .dll-ovi, ne mogu se pozivati API funkcije, ne moze se
iskljuciti debugger, i ne moze se skompalirati vise od 800 ili 1000
linija koda.

Ali, pustimo sad sve te IDE-e, nego me zanima nesta u vezi C++ pa da
ipak budemo malo i on topic.

Dvije me stvari zanimaju (trenutno :-) ). Aplikacija je znaci Win Forms
i htio bih iz buffer-a u kojega sam ucitao binarni file, odredjeni blok
podataka prekopirati u struct (jer se zapisi u file-u na srecu
poklapaju s C++-ovom reprezentacijom int, float i double-a). I sad imam
2 pitanja:

Cini se da unutar managed koda ne mogu deklarirati native struct tako
da sam morao deklarirati:

typedef ref struct GPS_tocka {
float tocka_nepoznato_1;
float z_sirina;
float z_duzina;
float visina; // x10000
float vrijeme; // Unix epoch
int tocka_nepoznato_2;
int brzina; // x100
int rucno_logirana_tocka; // flag
} tocka_rute;

i onda sam napravio ovako:

array<tocka_rute^>^ tocke = gcnew array<tocka_rute^>
(broj_tocaka_u_fileu);
// sta staviti ovdje?
memcpy(...

Htio bih znaci imati array struct-ova u kojeg bi s memcpy (ili s necim
drugim) direktno kopirao podatke iz buffer-a:

char *buffer_dyn = new char[filesize]; // tu je cijeli file

Ovo mi recimo radi:

double _8Bytes_float;
int offset

char *buffer_dyn = new char[filesize];
offset = 0x98;
memcpy(&_8Bytes_float,buffer_dyn+offset,8);
delete[] buffer_dyn;

Tu iz file-a na offset-u 0x98 citam jedan double i to je OK, medjutim
ne znam kako napraviti slicnu stvar a da byte-ove procitam u managed
struct. Kad bi mogo deklarirati unmanaged struct, onda ne bi bilo
problema ali to se ili ne moze ili neznam - a ne znam niti 8 byte-ova
iz buffer-a prekopirati u managed struct.

Drugu sam stvar rijesio ali mi se rjesenje cini malo cudno. Radi se o
tome da u click event-u od gumba Read imam ime otvorenog file-a u
globalnoj variabli. Da, globalnoj :-)) Znam da se to ne radi ali sam
iskoristio dobar dio koda kojeg sam radio ranije (vjerojatno se sjecas
da smo raspravljali o globalnim variablama) i sad je tu ta globalna
variabla...

I sad bi trebalo otvoriti ifstream ali imam System::String a ifstream
treba std::string da bi se moglo koristiti .c_str()

I zato sam stavio:

const char* tmp_str = (const char*)
(System::Runtime::InteropServices::Marshal::StringToHGlobalAnsi
(puno_ime_filea)).ToPointer();
input_file_name = tmp_str;
System::Runtime::InteropServices::Marshal::FreeHGlobal(IntPtr((void*)
tmp_str));

i nakon toga radi input_file_name.c_str() pa to mogu koristiti kod
otvaranja ifstream-a - to sve skupa radi ali mi intuicija govori da
mora postojati neki normalniji nacin da se postigne isto (da se otvori
ifstream s imenom file-a kojeg imam u variabli tipa System::String).

Odmah da napomenem - ovdje se radi o znatizelji. Program mogu napraviti
i na neki drugi nacin, kako god ga napravio a da daje ispravni output
bice OK - ali me bas zanimaju odgovori na ova pitanja.
Chupo
Zeljko Vrba
2012-10-24 16:15:33 UTC
Post by Chupo
Procitao sam odgovore na takvo ili slicno pitanje na dosta moderiranih
foruma i nigdje osim na nasim news-ima nisam naiso na nerazumijevanje a
kamoli na pljuvanje ili agresivan stav zbog takvog postavljnog pitanja.
To sto ti dozivljavas kao "pljuvanje" ili "agresivan stav" je meni prirodna
reakcija kad netko slozi uvjete koje zadovoljava, vidi vraga, tocno jedan
niche-produkt (PB), ali svejedno trazi alternativu jer, eto, ne zeli platiti
licencu. Tebi je opravdanje da je to tebi samo hobi, ali vidi vraga, svi
ostali hobiji takodjer kostaju! Radio-amateri i elektronicari moraju
nabaviti ne bas jeftinu opremu, clanovi sportskih klubova placaju clanarinu,
itd itd,... I ti si se sad tu nasao traziti alternativni proizvod koji je
(de facto) klon PB-a, jedino besplatan. Sve zbog f|ing 200 USD za proizvod
koji ce ti trajati beskonacno.

Pa te se uputi na alternativni prozivod (VS Express) koji ti ne odgovara
jer ne proizvodi tocno to sto ti hoces. (Tocno odredjeni output je nesto
sto tipicno treba profesionalnim programerima, sto si ti eksplicitno rekao
da nisi.)

Ono, da si dosao i rekao "Treba mi besplatni klon PB-a", ne bi nitko bio
agresivan nego bi dobio lijepi odgovor "Ne znam" (ili najvjerojatnije nitko
ne bi odgovorio nista.)
Post by Chupo
autorun-om, opet neznaju sta ce... Sta ce tek biti kad mu posaljem .exe
koji ce mu, ako nema odgovarajuci .NET izbaciti general exception.
"Svi" imaju Javu. Pa eto, Java WebStart ti je mozda najbolje rjesenje.
Pa aplikaciju mogu koristiti svi koji znaju otvoriti web stranicu.
Post by Chupo
Meni smeta da program koji ima 1% funkcionalnosti od programa koji radi
s formatom za kojeg pisem konverter, zauzima vise od samog tog
programa.
Opet neki fiktivni uvjet koji u praksi ne znaci nista. Pa se cudis
"pljuvanju".
Post by Chupo
Zato jer nemam licencu!! :-) A s nelicenciranom verzijom se ne mogu
Pa kupi fucking licencu. Osim tjelovjezbe i pjevanja, ne znam ni za jedan
drugi hobi koji ne zahtijeva neko pocetno ulaganje.
Post by Chupo
[...]
Ne znam odgovor, nisam jos proucavao managed C++ ili C++/CX, stogod vec
koristis. (C++/CX je inace noviji i jednostavniji.. managed C++ ili C++/CLI
je neuspjeli pokusaj.)
Chupo
2012-10-24 21:56:14 UTC
Post by Zeljko Vrba
[...]
Zasto netko ne bi trazio alternativu unutar Open source filozofije koja
ima sve vise i vise poklonika?
Post by Zeljko Vrba
Sve zbog f|ing 200 USD za proizvod
koji ce ti trajati beskonacno.
PB kosta $100 (80 EU).
Post by Zeljko Vrba
Ono, da si dosao i rekao "Treba mi besplatni klon PB-a", ne bi nitko bio
agresivan nego bi dobio lijepi odgovor "Ne znam" (ili najvjerojatnije nitko
ne bi odgovorio nista.)
Ma ne treba mi klon PB-a nego trazim Open source alternative koje se
najbolje uklapaju u par nabrojenih zahtjeva. Recimo do neki dan nisam
znao za Lazarus i to mi se uz Qt cini da bi mogla biti zadovoljavajuca
alternativa.
Post by Zeljko Vrba
Post by Chupo
[...]
Evo vidis, to je to, jednostavan i direktan odgovor na moje postavljeno
pitanje - hvala na informaciji! Otprilike sam tako ocekivao da bi mogla
teci komunikacija - da par ljudi s grupe napise sta mu se cini da bi
mogla biti alternativa koja se najsveobuhvatnije uklapa u opisanu
razvojnu okolinu, pa da ih ja onda s vremenom i isprobam.
Post by Zeljko Vrba
Post by Chupo
[...]
Poprilicno mi se je dopao ovaj program:

http://sourceforge.net/projects/dg200toolbox/

kojeg je jedan od vlasnika istog uredjaja napisao prema (nepotpunim)
specifikacijama iz dokumenta 'DG-200 Communication Protocol' na

http://www.usglobalsat.com/s-176-developer-information.aspx

Ono sta mi se je dopalo je da skines program od 700 KB, pokrenes ga i
on radi. Cinjenica da zauzima samo 700 KB znaci i da ga mozes slati
preko mail-a a i upload-ati direktno na forum kao attachment. Prvo sta
sam pogledao je u cemu je program radjen - radjen je u Delphi-u.

Zanimljivo je da, iako je program alternativa sluzbenom programu za
komunikaciju s uredjajem, kompanija koja je napravila uredjaj (i
software) ne samo da ne skriva da taj programcic ima neke mogucnosti
koje njihov sluzbeni program nema, nego i ljude upucuje da isprobaju i
taj 3rd party program za njihov uredjaj.
Post by Zeljko Vrba
Post by Chupo
Zato jer nemam licencu!! :-) A s nelicenciranom verzijom se ne mogu
Pa kupi fucking licencu. Osim tjelovjezbe i pjevanja, ne znam ni za jedan
drugi hobi koji ne zahtijeva neko pocetno ulaganje.
Dalo bi se o tome raspravljati :-)
Post by Zeljko Vrba
Post by Chupo
[...]
Ja nisam ni znao da bi moglo biti nekih problema s deklariranjem
unmanaged struct-a. Po pitanjima na forumima vidim da bi se unutar
managed koda moralo moci imati i unmanaged struct:

http://tinyurl.com/d7y3dtj

ali (za sad jos) ne znam niti kako i gdje da ga deklariram :-/
Chupo
Zeljko Vrba
2012-10-25 08:24:38 UTC
Post by Chupo
Zasto netko ne bi trazio alternativu unutar Open source filozofije koja
ima sve vise i vise poklonika?
1) Open-Source != besplatno

2) Jel bi ti htio nesto open-source zato sto si pomodan i zelis slijediti
mase, ili zato sto vidis neke realne prednosti koje namjeravas i koristiti?
Post by Chupo
PB kosta $100 (80 EU).
https://www.powerbasic.com/shop/
Jel pricamo o istom PowerBasicu? (ovdje sam gledao verizuju 10)
Post by Chupo
[...]
Lazarus i PowerBasic su IDE-i, Qt je library/framework. To je ko da velis
da ti je monitor alternativa za papir.
Post by Chupo
Evo vidis, to je to, jednostavan i direktan odgovor na moje postavljeno
pitanje - hvala na informaciji! Otprilike sam tako ocekivao da bi mogla
Osim sto ti nisi postavio pitanje, nego samo pronalazis (prilicno
neuvjerljive) razloge zasto vec predlozena rjesenja ne valjaju. Nije
cudno da te nazivaju trolom.
Post by Chupo
Ono sta mi se je dopalo je da skines program od 700 KB, pokrenes ga i
on radi. Cinjenica da zauzima samo 700 KB znaci i da ga mozes slati
preko mail-a a i upload-ati direktno na forum kao attachment.
Izvrsavat EXE-e koji dolaze u mailu ili su skinuti s foruma, stvarno
pametno, nema sta. Ili distribuirati programe takvim kanalima. A
za takve potrebe inace imas rapidshare, ili jednostavno stavis program
na svoju web stranicu.
Post by Chupo
Ja nisam ni znao da bi moglo biti nekih problema s deklariranjem
unmanaged struct-a. Po pitanjima na forumima vidim da bi se unutar
Pocnes ovdje:

http://msdn.microsoft.com/en-us/library/windows/apps/hh699871.aspx
Chupo
2012-10-25 08:53:09 UTC
Post by Zeljko Vrba
1) Open-Source != besplatno
2) Jel bi ti htio nesto open-source zato sto si pomodan i zelis slijediti
mase, ili zato sto vidis neke realne prednosti koje namjeravas i koristiti?
Mislio sam na free programe, ne znam pod koje to sve licence spada.
Open source mi se dopada jer iz source-a mogu vidjeti kako je neko dok
je radio program razmisljao.
Post by Zeljko Vrba
Post by Chupo
PB kosta $100 (80 EU).
https://www.powerbasic.com/shop/
Jel pricamo o istom PowerBasicu? (ovdje sam gledao verizuju 10)
Ne, ja cijelo vrijeme spominjem PureBasic (dao sam i link ranje):

http://www.purebasic.com/
Post by Zeljko Vrba
Post by Chupo
[...]
Ako instaliram Qt valjda cu instalirati i neki IDE, slicno ko sta se za
Java-u obicno instalira Eclipse. Ako u Qt-u (ili uz Qt) mogu napraviti
ono sta mi treba, ono sta me najmanje zabrinjava je terminologija.
Post by Zeljko Vrba
Post by Chupo
[...]
Prilicno sam jasno postavio pitanje.
Post by Chupo
Ja nisam ni znao da bi moglo biti nekih problema s deklariranjem
unmanaged struct-a. Po pitanjima na forumima vidim da bi se unutar
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/windows/apps/hh699871.aspx
Tnx!

Prelistao sam malo i ovaj .pdf:

http://www.ecma-international.org/publications/standards/Ecma-372.htm

ali ima toga ohoho...
Chupo
Melzzzzz
Uz Qt dolazi QtCreator, IDE pravljen bas za Qt...
Chupo
2012-10-25 09:33:24 UTC
In article <k6b0n7$5t4$***@news.albasani.net>, Melzzzzz <***@zzzzz.com>
says...
Post by Melzzzzz
Uz Qt dolazi QtCreator, IDE pravljen bas za Qt...
Tnx, svakako cu Qt idprobati prvom prilikom.
Chupo
Melzzzzz
2012-10-23 13:39:22 UTC
On Tue, 23 Oct 2012 13:21:29 +0200
Post by Chupo
Delphi je OK ali je skup, Qt nisam isprobao - trebao bi biti OK ali
vidim da uz svaki program moras distribuirati i source
Netacno. Qt dolazi od pre par godina sa LGPL licencom tako
da ne moras vise podlegati GPL-u...
To zahvaljujuci Nokiji ...
Chupo
2012-10-23 22:47:38 UTC
In article <k666mb$j5b$***@news.albasani.net>, Melzzzzz <***@zzzzz.com>
says...
Post by Melzzzzz
Netacno. Qt dolazi od pre par godina sa LGPL licencom tako
da ne moras vise podlegati GPL-u...
To zahvaljujuci Nokiji ...
Prvom prilikom cu isprobati i Qt. Hvala!
Chupo
Goran Mitrovic
2012-10-23 19:33:41 UTC
Post by Chupo
Post by Bruno Babic
[...]
Visual Lisp?
Post by Chupo
kompaktan - full screen aplikacija od par ekrana koda, a u koju sam
ukompajlirao i sprite-ove je rezultirala s .exe-om od 7 KB!! Windows
form aplikacija s par formi, menuima i kodom zauzima 25-30 KB!! Osim
Vec podosta godina ne vidim neku razliku izmedju programa od 7kb i 7Mb.
Bitno je samo da radi.
Chupo
2012-10-23 19:52:21 UTC
Post by Goran Mitrovic
Visual Lisp?
Jednom sam prije jedno 10 godina radio neki program u LISP-u za
AutoCAD, odonda nisam probao napraviti nista u LISP-u, pogledacu, tnx!
Post by Goran Mitrovic
Post by Chupo
[...]
Pa da, ali nije isto kad nekom das .exe i on radi, ili kad mu das .exe
pa onda mora instalirati .NET 3.5 od 200 MB. Ili kad nesta hoces
napraviti pa ti treba sat vremena dok ne pocnes pisati onaj dio
programa zbog cega si ga uopce i krenuo pisati.
Chupo
Mario Malenica
2012-10-24 14:04:42 UTC
Post by Chupo
Pa da, ali nije isto kad nekom das .exe i on radi, ili kad mu das .exe
pa onda mora instalirati .NET 3.5 od 200 MB.
Eclipse i NSIS plugin, jednostavniju instalacijsku skriptu doslovno
generiraš klikanjem kroz "next, next"...
Bruno Babic